2019
Uniwersalna stylizacja we wszystkich jej odsłonach. FOR ME jest nową linią wykończenia i stylizacji, której formuła zawiera innowacyjną substancję czynną, ekstremalnie skuteczną w walce z zanieczyszczeniem środowiska.
2019
Czas nałożenia skraca się o połowę dzięki rewolucyjnemu Framcolor 2001 Intense, który łączy świetlistość i połysk z nieporównywalną intensywnością.
2018
Fryzjerom na całym świecie zostaje zaprezentowana innowacyjna technika koloryzacji stworzona przez Passion4Fashion: Strike4™, która pozwala na zmianę koloru w zaledwie 20 sekund.
2017
Wraz z linią BOLD i jej wyrazistymi odcieniami, Framcolor zaczyna wykorzystywać pigmenty bezpośrednie nowej generacji, które oferują niesamowite efekty, nadając połysku łodydze włosa, sprawiając przy tym, że staje się mocna i pozostaje cały czas chroniona.
2015
“FAST FASHION STYLING” to nowa propozycja serii BY, która łączy w ramach jednej koncepcji topowe produkty poprzednich linii: BY oraz I.DENTITY.
2014
Rozwija się współpraca z designerami Uniwersytetu Technicznego w Mediolanie, a MORPHOSIS zmienia swój look. Odnowiona zostaje linia do pielęgnacji włosów, wśród produktów pojawia się także pierwszy DD CREAM do włosów. W tym samym roku Framesi nabywa wyłączność do dystrybucji umeblowania oraz akcesoriów wyposażenia wnętrz prestiżowej, japońskiej marki TAKARA BELMONT.
2013
Powiększa się gama artykułów i nawet Stany Zjednoczone zakochują się w nowościach firmy Framesi. Produkty linii COLOR LOVER stają się must- have dla milionów konsumentów.
2010
Na scenę linii Framcolor wkracza farba permanentna. To FRAMCOLOR GLAMOUR, opracowany dla profesjonalistów, którzy zaczynają wyłaniać się w świecie koloryzacji Framesi.
2008
Zwracająca zawsze uwagę na wymagania i zamierzone cele klientów, Framesi rozwija linię I.DENTITY, rodzinę produktów do wykończenia i stylizacji, która równolegle z BY, będzie w stanie zaspokoić gust młodych oraz energicznych odbiorców.
2007
We współpracy z Uniwersytetem Technicznym w Mediolanie powstaje MORPHOSIS, linia Framesi do pielęgnacji włosów. W tym samym roku na rynek wchodzi także FRAMCOLOR ECLECTIC, koloryzacja demi- permanentna, bez amoniaku.
2005
Obecna już teraz na całym świecie marka Framesi obchodzi swoje 60 urodziny na Międzynarodowym Kongresie, który zrzesza fryzjerów pochodzących ze wszystkich kontynentów oraz podczas ostatniego, niezapomnianego Fashion Show w Mediolanie.
2004
Opracowana we współpracy z Laboratorium Badawczym Framesi USA, OPTIONS firmy Framesi staje się nową linią odżywek, aby móc sprostać specyficznym wymaganiom każdego rodzaju włosów.
2003
Powstaje pierwsza linia BY, kompletna paleta produktów do wykończenia oraz stylizacji. 

2002

Powołany zostaje do życia projekt Partner Club Italian Style

2000
Framesi uzupełnia swoją ofertę usługami i zabiegami skoncentrowanymi na odniesieniu sukcesu przez fryzjera: linie mebli oraz odzieży roboczej, doradztwo i spersonalizowane projekty, specjalne kampanie oraz promocje ad hoc cechują rozwój licznych salonów.
1998
Z potrzeby zaoferowania mody fryzur bliższej wymaganiom bardzo młodej, a także klienteli o rysie glam, powstaje Italian Style Energy. Nowy zespół stylistów, który od tej pory towarzyszyć będzie Italian Style Framesi w multidyscyplinarnych poszukiwaniach, aby móc stworzyć drugą kolekcję, inspirowaną ekstremalnymi tendencjami, którą jednak przy tym świetnie się nosi.
1993
Framesi nawiązuje obiecującą współpracę z amerykańskimi Instytutami Technicznymi oraz z różnymi włoskimi Uniwersytetami, w celu opracowania formuł ostatniej generacji i wprowadzenia bardziej rygorystycznych testów kontrolnych, jak i coraz lepszej jakości.
1990
W ślad za olśniewającymi fleszami mediolańskiej mody, Framesi tworzy Fashion Show: dyskoteki, imprezy targowe i teatry goszczą przez lata wielkie osobistości, w których rozkochana jest szeroka publiczność, aby zaprezentować fryzjerom, szczególnie tym zwracającym większą uwagę na nowatorstwo oraz styl, nowe propozycje sezonu firmowane przez Italian Style.
1987
Rozrasta się nowa siedziba w Paderno Dugnano i osiąga teraz już 12.000 metrów kwadratowych, nowe urządzenia zwiększają produkcję, powiększa się również Laboratorium Badawcze oraz Laboratorium Kontroli Jakości.
1982
Powstaje Futura 80, koloryzacja kosmetyczna z ekskluzywnym rozcieńczeniem 1:1, delikatna dla włosów, ale także intensywna w odcieniach. 
1980
Dla zaprezentowania pierwszej kolekcji Italian Style, firma Framesi wybiera Cosmoprof, który stanie się pierwszym spotkaniem z kalendarza, wypełnionego uczestnictwem firmy w najbardziej prestiżowych wydarzeniach profesjonalnych.
1979
Powstaje Italian Style Framesi, instytucjonalna grupa stylistyczna, która rozpowszechnia na całym świecie koncepcję poszukiwań i kompletny look za pomocą kolekcji mody fryzur, spotykającej się z wielkim entuzjazmem ze względu na jej specyficzny gust made in Italy. Granice handlowe anektują Turcję, która uzyskuje pierwszą licencję na dystrybucję produktów.
1975
Rośnie ilość zamówień, a zwiększająca się produkcja zaczyna wymagać odpowiedniej dla siebie przestrzeni, dlatego Framesi przenosi się do nowego oraz nowoczesnego zakładu w Paderno Dugnano, w którym znajdzie miejsce także nowe, wewnętrzne Laboratorium Badawcze. Koloryzacja w kremie staje się pierwszym produktem Framesi eksportowanym do Stanów Zjednoczonych.
1973
Framesi wyrusza w podróż do Kanady, rozpoczynając tym samym międzynarodową dystrybucję produktów.
1968
Firma uczestniczy w Targach Przemysłowych w Mediolanie, wielce prestiżowej, międzynarodowej imprezie.
1963
Framesi opuszcza pierwotną siedzibę, aby przenieść się na Via Davanzati w Dergano, położonej cały czas w strefie historycznej Mediolanu. Produkcja rośnie i Franchina tworzy rozleglą sieć sprzedaży na terytorium Włoch.
1960
Framesi umacnia swoją pozycję na profesjonalnym rynku i zaczyna zwracać uwagę na kompetencje fryzjerów, organizując wydarzenia oraz pokazy.
1950
Roberto Franchina przejmuje kierownictwo nad firmą i wprowadza na rynek pierwsze formuły profesjonalnych produktów do włosów, lecz także i wody kolońskie oraz perfumy, jak i- przede wszystkim pierwszą farbę do włosów made in Italy, która stanie się klejnotem w koronie firmy.
1945
Z inicjatywy Roberto Franchina, wraz z jego przyjaciółmi Messa i Sironi (Fra- Me- Si), powstaje firma zajmująca się produkcją talku oraz brylantyny.